آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

مرورگر Opera 10 منتشر شد

ول ماه سپتامبر را شاید بتوان روزی نامید که هیچ مناسبت و یا جشنی در آن وجود ندارد (البته در روسیه این روز، روز جشن دانش و تحصیل نامگذاری شده است) بجز آن دیگر بعید می دانم مناسبت خاصی در این روز برگزار شود. با این وجود برای دنیای تکنولوژی، یک پیشرفت دیگر در این روز به وقوع پیوسته است و آن چیزی نیست جز؛ انتشار نسخه نهایی مرورگر محبوب اپرا 10

بله، درست است. نسخه نهایی Opera 10 جهت دانلود در اختیار عموم قرار داده شده است. تغییرات جدید در این مرورگر قطعاً طرفداران آنرا خوشنود خواهد کرد.......... 


هنوز زمان زیادی از انتشار نگارش انتخابی اپرا (RC) نگذشته است … در حقیقت در 25 ماه آگوست بود یعنی تنها 5 روز پیش. در ادامه لیست برخی از مهمترین تغییرات اپرا 10 را مشاهده می نمایید که البته بسیاری از آنها را قبلاً در نسخه RC نیز مشاهده کرده اید:

- تغییر کلی محیط ظاهری اپرا 10
- افزایش قابل ملاحظه سرعت بدلیل برخورداری از موتور جدید Opera Presto 2.2، به نحوی که سرعت مرورگر هنگام اجرای ابزارهای تحت وب مانند جی میل نسبت به نسخه های قدیمی تا 40% افزایش یافته است.
- بهینه سازی در قسمت مدیریت ایمیل ها (Opera Mail)
- استفاده از Opera Turbo جهت خطوط اینترنت با سرعت پایین
- استفاده از یک غلط گیر املایی به منظور جلوگیری از غلط های نگارشی
- تغییر اندازه Thumbnail ها که در زبانه ها نمایش داده می شوند
-  قابلیت انجام تغییرات دلخواه در قسمت Speed Dial

اگر مایل هستید اپرا 10 را امتحان کنید سایتی که باید به آن مراجع کنید، وب سایت رسمی اپرا است. در آن صفحه به صورت خودکار بر اساس سیستم عامل نسخه مناسب به شما پیشنهاد داده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد