آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

آموزش کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری

دقیق ترین و پاک ترین موتورهای جستجو معرفی شدند

گروهی از متخصصان امنیتی و کارشناسان برنامه نویسی و نرم افزار به ترتیب گوگل، بینگ و یاهو را به عنوان دقیق ترین و سریع ترین موتورهای جستجو معرفی کردند.

به نقل از سی نت، از نظر مرتبط بودن نتایج ارائه شده با کلیدواژه جستجو شده توسط کاربر نیز همین سه موتور جستجو به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
این بررسی که با همکاری 1100 متخصص انجام شده حاکیست که گوگل تقریبا خالی از هرگونه باگ و اشکال نرم افزاری و برنامه نویسی است، اما در مقابل موتور جستجوی نوپای بینگ متعلق به مایکروسافت مشکلات متعددی دارد که باید برطرف شود.


موفقیت گوگل در شرایطی حاصل شده که این موتور جستجو بیش از هر موتور جستجوی دیگری مورد حمله هکرها و ویروس نویسان است و آنها تلاش دارند به هر نحو ممکن از آن سواستفاده کنند. آمار نشان می دهد گوگل هدف اول حمله 85 درصد هکرها و ویروس نویسان است.


بر اساس آمار موجود گوگل با اختلاف زیادی برترین موتور جستجوی جهان است و یاهو و بینگ رتبه های بعدی را در اختیار دارند .

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#links


سلام وبلاگ واقعا قشنگ وپرمحتوی داری به وبلاگ من هم سر بزن تا باهم بیشتر همکاری کنیم تازه مطلب جدیدی زدم خیلی قشنگ همش 5 دقیقه وقت بزاری بخونی مطمئن می شی راست میگم یا نه چون اعتقاد دارم فرصت ها آدمها رو خیلی آرام صدا می کنند پس این فرصت از دست ندی ببین تا مطمئن بشی فرصت یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد